ساسان بهادرخان

شعرها و گفتار ساسان بهادرخان، شاعر، طنزپرداز، طراح گرافیک، متخصص هویت بصری سازمانی، نشانه شناسی

ساسان بهادرخان

شعرها و گفتار ساسان بهادرخان، شاعر، طنزپرداز، طراح گرافیک، متخصص هویت بصری سازمانی، نشانه شناسی

  • ۰
  • ۰

شعر حساسیت فصلی...

آبروریزی چشم!... ببخشایید مرا!...

آبریزی چشم دارم، میدانم!...

حساسیت فصلی، آنهم؛

به ندیدن گلهای عاشق!

و دریغشان را دارم!

وای عشق و دریغش!...

سرفه که نه!

ولی تا بتوانم و تاب بیاورم...

به تب میرسد! ولی هقهق نمیرسدبه لب!

ملالی ندارم و نمی نالم!...

دمی و مدی دارد و میرود...

ولی وااای آلاله! واهاای شقاهق هقهق!...

چه آوردی به روزم! ای دل عاشق!...

ای دل عاشق! هق هقهق!...

چشمم، چشم عاشق!

با چه عشقی؛ چشمه ی غم شد!...

کاش ای چشم، نبودت!... چه نم و چه اشکی!...

تار و تر، تیره و ابریتر...

حساس بود و رسوا، وسواس هم شد!...

من حساسم به ندیدن گلهای عاشق!...

آبروریزی چشمم!...

با چه عشقی! و چه اشکی!...

... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... 

من هم از حساسانم!... من همان، ساسانم!...

ساسان بهادرخان پانزدهمین روز سال؛ سال سیل؛ سال عام السیل!...

نیمی از فروردین گذشت، از سال یکهزار و سیصد نود وهشت!

#شعر #شاعر #ساسان_بهادرخان تلگرام و توئیتر: @sasanbah 

@sasanbah

به کانال من تشریف بیاورید!...👇👇👇

https://t.me/joinchat/AAAAAEPNC5-HOxS7aWU5eg

  • ۹۸/۰۲/۳۰
  • ساسان بهادرخان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی